Легка атлетика. «Техніка виконання спортивної ходьби»
План-конспект заняття: Легка атлетика. Техніка виконання спортивної ходьби
Мета заняття:
• Методична: Підвищити загальну працездатність організму та рівень технічної підготовленості здобувачів освіти.
• Дидактична: Визначити основні фази спортивної ходьби на короткі дистанції.
• Розвивальна: Заохочувати до постійних занять фізичним вихованням і свідомого ставлення до здоров’я.
• Виховна: Сприяти розвитку почуття відповідальності та колективізму через командні естафети та спортивні ігри.
• Оздоровча: Сприяти зміцненню організму, особливо систем, що несуть головне навантаження при виконанні легкоатлетичних вправ.
Вид заняття: Практичне.
Тип заняття: Навчально-тренувальний.
Форми і методи проведення заняття:фронтальний, груповий, індивідуальний; пояснення, показ, повторний, поточний, розчленований.
Міждисциплінарні зв’язки:
• Забезпечуючи: фізичне виховання.
• Забезпечувані: безпека життєдіяльності, нормативні накази та акти з фізичного виховання.
Методичне забезпечення:
• Навчальна та робоча програма з дисципліни «Фізичне виховання», методична розробка відкритого заняття.
Обладнання та інвентар:
• Свисток, секундомір, легкоатлетичні бар’єри.
Місце проведення: Спортивний майданчик.
Хід заняття:
1. Організаційний момент:
• Шикування, привітання, переклик здобувачів освіти.
• Завдання та зміст занять.
• Визначення початкового рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 15 секунд.
2. Мотивація:
• Пояснення позитивного впливу легкоатлетичних вправ на здоров’я і фізичний розвиток здобувачів освіти.
3. Ознайомлення з темою та метою заняття:
• Тема заняття: «Легка атлетика. Техніка виконання спортивної ходьби».
4. Активізація опорних знань:
• Визначення понять: «фізична культура», «фізичне виховання», «особисте здоров’я».
• Техніка безпеки при заняттях бігом.
5. Практичне заняття:
Підготовча частина:
• Шикування: Стройові вправи (повороти на місці, перебудови).
• Ходьба: На носках, п’ятах, внутрішній та зовнішній частинах стопи, перекат з п’ятки на носок.
• Біг: Перехід до бігу після ходьби.
• Загально-розвивальні вправи: Для розігріву м’язів рук, плечового поясу, тулуба в русі.
• Розвиток сили м’язів ніг: Ходьба випадами, стрибки на одній та двох ногах, стрибкові вправи.
Спеціальні бігові вправи:
• Біг з високим підніманням стегна.
• Біг із нахльостуванням гомілки.
• Біг правим і лівим боком приставним кроком.
• Стрибки на правій та лівій ногах.
Темп: середній. ЧСС 100-120 ударів/хв.
Завершення:
• Ходьба для нормалізації дихання.
• Переміщення з колони по одинці в колону по три.
• Загально-розвиваючі вправи для розтягування м’язів ніг, нахили, випади, махи.
Спеціальні задачі:
• Техніка старту.
• Техніка бігу на короткі дистанції.
• Спортивна ходьба по прямій та на поворотах.
• Фінішування та гальмування.
• Рухлива гра.
Підсумки заняття:
• Перевірка ЧСС після завершення заняття.
• Викладач надає позитивний та негативний зворотний зв’язок, підводить підсумки заняття.
План-конспект заняття
1. Шикування, привітання, переклик здобувачів освіти. Завдання та зміст занять. Визначення ЧСС
• Дозування: 1 хв
• Організаційно-методичні вказівки: Опитування учнів про самопочуття. Техніка безпеки на заняттях ЛА.
2. Актуалізація опорних знань: визначення поняттям «фізична культура», «фізичне виховання», «особисте здоров’я»
• Дозування: 1 хв
• Організаційно-методичні вказівки: -
3. Мотивація навчальної діяльності: значення занять ЛА для людини
• Дозування: 1 хв
• Організаційно-методичні вказівки: -
4. Стройові вправи, різновиди ходьби
• Дозування: 2 хв
• Організаційно-методичні вказівки: Чітке виконання команд. Правильна постава.
5. Повільний біг 100 м
• Дозування: 1 хв
• Організаційно-методичні вказівки: Дихання через рот і ніс, 2 кроки – вдих, 2 – видох.
6. Комплекс загально-розвивальних вправ
• Дозування: 4 хв
• Організаційно-методичні вказівки: Вправи виконуються за повною амплітудою. Активний відпочинок після вправ.
7. Ходьба з підніманням рук (вдих/видих)
• Дозування: 20 м
• Організаційно-методичні вказівки: Спина пряма, темп середній.
8. Перестроювання з колони
• Дозування: 1-2 хв
• Організаційно-методичні вказівки: Виконувати вправи з повною амплітудою.
9. Загально-розвиваючі вправи на місці
• Дозування: 4-6 разів
• Організаційно-методичні вказівки: Спина пряма, не сутулитися.
Коментарі
Дописати коментар